عرش الهی
عرش الهی
و خداوند عرش الهی را بی نظیر آفرید

غيبت کبري

اين غيبت کبري که تاکنون حدود11 قرن طول کشيده از چند جهت با غيبت صغري اختلاف دارد:

1-زمانش بسيار طولاني تر از آن است..

2-کسي با عنوان نايب خاص با امام زمان ارتباط ندارد..

3-فقيهان جامع الشرايط که ويژگي هاي آنان در کلام امام صادق وامام عسکري وامام زمان امده-بعنوان واليان ونايبان عام امام زمان عهده دار حکومت اسلامي در عصر غيبت بوده و مسؤوليت دفاع از اسلام ومسلمين واجراي احکام وحدود الهي ورهبري کليه ي امور اجتماعي واقتصادي مسلمين بر عهده ي انان گذاشته شده است که از ان به عنوان ((ولايت فقيه)) تعبير ميشود..

4-پايان يافتن ان به آماده شدن مردم وفراهم گشتن شرايط براي حکومت واحد جهاني بستگي دارد..

5-مدت ان را جز خداوند متعال هيچ کس ديگه اي نميداندومقدار زمان آن در هيچ روايتي ذکر نشده وتعيين کنندگان وقت ظهور-که تعيين کنندگان وقت غيبت محسوب ميشوند-دروغگو وافترا زننده محسوب ميشوند.



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت18:22---11 مهر 1391
salam webetun ghashange man shomaro linkk kardam

دختر جنوبی
ساعت16:07---5 مهر 1391
سلام عزیز مرسی که به وبم سر زدی خوشحال شدم من لینکت کردم دوست داشتی منو با اسم دختر جنوبی و همین ادرس لینک کن مطالب وبتم عالیه خسته نباشی
یا علی


غزال
ساعت15:19---29 تير 1391
بروبابا
من تورو آدم حساب نمیکنم
خیلی داری زر زر میکنی
اونیم که به خودش خیلی اطمینان داره تویی
من حرصم درنیومده
اونا رو گفتم که شاید دیگه این موضوع رو ادامه ندی
اما تو که این چیزا حالیت نمیشه
هرچی دلت میخواد بگو
به حرفات توجهی نمیکنم
تو شخصیتم نمیبینم با ی آدم بی شخصیت و امل کل کل کنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 تير 1398برچسب:, توسط محمد جواد